Programi synon t’u mundësojë pjesëmarrësve të fitojnë njohuri dhe aftësi,
pra kompetencat në fushën e marketingut dixhital.
Me përfundimin e Programit, pjesëmarrësit do të kenë kompetencat që:
– përgatit një mjedis për zhvillimin e një strategjie marketingu (mbledh materialet e nevojshme dhe
burime, llogari të hapura në platforma të ndryshme dhe mjete softuerike);
– krijoni një propozim për paraqitjen e faqes në internet sipas tendencave më të fundit të tregut, me qëllim
tërheqja e klientëve të mundshëm;
– të mbledhë drejtues ose klientë potencialë përmes metodave të ndryshme të marketingut;
– manipuloni optimizimin e faqeve të internetit (në vend dhe jashtë sajt) për ta ngritur atë
renditja e faqeve të internetit në motorët e kërkimit si Google, Bing, Yahoo;
– kryeni analiza në ueb, d.m.th. statistika në faqen e internetit dhe mblidhni rezultate dhe raporte nga
e njëjta gjë;
– mblidhni adresat e emailit dhe krijoni fushata në platforma për këtë lloj marketingu,
p.sh. fushatat e marketingut me email;
– të përcaktojë një mënyrë për të krijuar dhe mbajtur fushata reklamuese sociale
media, si Facebook, Instagram, Twitter dhe LinkedIn;
– krijoni dhe vendosni reklama me pagesë në motorët e kërkimit dhe mediat sociale dhe
– përdorni një blog dhe postime në blog për të arritur një masë më të madhe klientësh potencialë
Верификацијата истекува во 19 Tetor, 2026