Marketer dixhital

Ofruesit e shërbimeve

PËRSHKRIMI I PROGRAMËS

Programi synon t’u mundësojë pjesëmarrësve të fitojnë njohuri dhe aftësi, përkatësisht kompetenca në fushën e marketingut dixhital.

Me përfundimin e Programit, pjesëmarrësit do të kenë kompetencat që:

– përgatit një mjedis për zhvillimin e një strategjie marketingu (mbledhja e materialeve dhe burimeve të nevojshme, hapja e llogarive në platforma të ndryshme dhe mjete softuerike);

– të krijojë një propozim për pamjen e faqes në internet sipas tendencave më të fundit të tregut, me qëllim tërheqjen e klientëve të mundshëm;

– të mbledhë drejtime apo klientë potencialë përmes metodave të ndryshme të marketingut;

– manipuloni optimizimin e faqeve të internetit (në sajt dhe jashtë sajtit) për të rritur vlerësimin e faqeve të internetit në motorët e kërkimit si Google, Bing, Yahoo;

– të kryejë analiza në internet, domethënë statistika në faqen e internetit dhe të mbledhë rezultate dhe raporte prej saj;

– të mbledhë adresat e emailit dhe të krijojë fushata në platforma për këtë lloj marketingu, gjegjësisht fushatat e marketingut me email;

– të përcaktojë një mënyrë për të krijuar dhe mbajtur fushata reklamuese në mediat sociale, si Facebook, Instagram, Twitter dhe LinkedIn;

– krijoni dhe vendosni reklama me pagesë në motorët e kërkimit dhe mediat sociale dhe

– përdorni një blog dhe postime në blog për të arritur një masë më të madhe klientësh potencialë.

REZULTATET E PROGRAMËS

KRITERET PËR HYRJE NË PROGRAM

Ka përfunduar arsimin e mesëm
Zgjidhja e një testi që do të konfirmojë njohuritë bazë të punës me kompjuter dhe përdorimit të internetit.

KOHËZGJATJA E PROGRAMËS

KOHËZGJATJA E PROGRAMËS

Teoria

 

Numri total i orëve

35

Praktik

 
65

Vlerësimi

 

Numri total i orëve

100

Data e verifikimit

11/02/2020

Битола

Marketer dixhital

Front – end programer

ЛОГИРАЈ СЕ

Skip to content