Programi synon t’u mundësojë pjesëmarrësve të fitojnë njohuri dhe aftësi, përkatësisht kompetenca në fushën e marketingut dixhital.
Me përfundimin e Programit, pjesëmarrësit do të kenë kompetencat që:
– përgatit një mjedis për zhvillimin e një strategjie marketingu (mbledhja e materialeve dhe burimeve të nevojshme, hapja e llogarive në platforma të ndryshme dhe mjete softuerike);
– të krijojë një propozim për pamjen e faqes në internet sipas tendencave më të fundit të tregut, me qëllim tërheqjen e klientëve të mundshëm;
– të mbledhë drejtime apo klientë potencialë përmes metodave të ndryshme të marketingut;
– manipuloni optimizimin e faqeve të internetit (në sajt dhe jashtë sajtit) për të rritur vlerësimin e faqeve të internetit në motorët e kërkimit si Google, Bing, Yahoo;
– të kryejë analiza në internet, domethënë statistika në faqen e internetit dhe të mbledhë rezultate dhe raporte prej saj;
– të mbledhë adresat e emailit dhe të krijojë fushata në platforma për këtë lloj marketingu, gjegjësisht fushatat e marketingut me email;
– të përcaktojë një mënyrë për të krijuar dhe mbajtur fushata reklamuese në mediat sociale, si Facebook, Instagram, Twitter dhe LinkedIn;
– krijoni dhe vendosni reklama me pagesë në motorët e kërkimit dhe mediat sociale dhe
– përdorni një blog dhe postime në blog për të arritur një masë më të madhe klientësh potencialë.