Dixhitalizimi po merr vrull dhe synimi i këtij programi është që studenti të kuptojë aplikimin dhe të përgatitet për pozicionet e reja të kërkuara aktuale të punësimit.
Qëllimi kryesor i programit është që pjesëmarrësi të përvetësojë aftësitë e marketingut dixhital, që do të thotë se ai do të jetë në gjendje të menaxhojë në mënyrë të pavarur faqet e biznesit të kompanive që kanë një prani online dhe të kontribuojë në forcimin e markës së tyre ose rritjen e shitjeve të tyre. Njohuritë, aftësitë dhe kompetencat që ai do të fitojë do t’i mundësojnë të punojë në disa pozicione, konkretisht: Marketer dixhital – krijues i plotë reklamash nga teksti, dizajni, imazhi, cilësimet dhe targetimi i audiencës, autor për shumë qëllime, administrator i mediave sociale – si shitje kanale, dhe përveç kësaj do të mësoni mënyra për të fituar para online, inkurajim dhe aftësi për një sipërmarrës dhe motivim për të hapur dhe menaxhuar në mënyrë të pavarur biznesin tuaj.
Personat me aftësi të kufizuara që do të jenë pjesëmarrës në këtë program do të kenë mundësinë të bashkohen menjëherë në tregun e punës dhe të hapin profilin e tyre në platformën online që u mundëson atyre të prezantohen drejtpërdrejt para bizneseve me aftësitë, njohuritë dhe kompetencat e tyre ku mund të ofrojnë drejtpërdrejt shërbimet e tyre dixhitale.
Programi është përshtatur plotësisht për fillestarët dhe në përgatitjen e tij kanë marrë pjesë personat me aftësi të kufizuara dhe është shkruar dhe do të zbatohet në një mënyrë plotësisht të kuptueshme për ta, si dhe përdoren module dhe shembuj ndërkombëtarë.
Kohëzgjatja e trajnimit është 180 orë, nga të cilat 60 orë teori dhe 120 orë punë praktike dhe praktike në projekte reale nga kompanitë, dhe pjesëmarrësi do të ketë përparësi në përzgjedhjen e kandidatëve për punë gjatë prezantimit të CV-së dhe portofolit të tyre. .
Pas përfundimit të programit, personi fiton një certifikatë marketingu dixhital.
Studenti:
Përvetëson njohuritë bazë të marketingut tradicional dhe marketingut dixhital;
Njeh kanalet dhe parimet bazë të shitjeve dixhitale;
Përdor mediat sociale për qëllime biznesi
Identifikon speciet dhe audiencat e synuara;
Krijon një strategji marketingu për produktet dhe shërbimet;
Krijon njoftime që nxisin kërkesën e tregut;
Shpjegon përfitimet e produktit ose shërbimit;
Ai ndryshon nga marketingu me pagesë në atë falas;
Demonstron njohuri për elementet e marketingut miks;
Ai përdor metoda të marketingut me pagesë
Analizoni konkurrencën e tregut;
Shpjegon strukturën e kostos nga analiza e postës;
Bashkëpunon në grup, për të kuptuar rëndësinë e punës në grup për arritjen e suksesit në punë.
Zhvillon aftësitë dhe aftësitë sipërmarrëse;
Identifikon karakteristikat e sipërmarrjes;
Inkurajon të menduarit krijues;
Zhvillon një qëndrim pozitiv ndaj punës nga shtëpia ose sistemi online;
Paraqet në mënyrë transparente veçoritë dhe përfitimet e asaj që ofron;
Zhvillon mësimin gjatë gjithë jetës me qëllim të zhvillimit profesional dhe zhvillimit të portofolit të punës
Верификацијата истекува во 3 Gusht, 2025