Дигитален Маркетер

Понудувачи на услуги

ОПИС НА ПРОГРАМА

Дигитализацијата зема се поголем замав, а целта на оваа програма е ученикот да ја разбере примената и да се подготво за новите барани актуелни позиции за вработување.

Главна цел на програмата е учесникот да се стекне со вештини за дигитален маркетар, што значи ќе може самостојно да раководи со бизнис страници на компании кои имаат онлајн присуство и да допринесе во зајакнување на нивниот бренд или зголемување на нивната продажба. Знаењето, вештините и компетенциите кои ќе ги стекне ќе му овозможат повеќе работни позиции и тоа: Дигитален маркетер – комплетен креатор на реклами од текст, дизајн, слика, поставки и таргетирање на публика, пишувач на текстови за повеќе намени, администратор на социјални медиуми – како канали на продажба, а дополнително ќе научи начини на заработка онлајн, поттик и вештини за претприемач и мотивација самостојно да отвори и раководи со свој сопствен бизнис.

Лицата со хендикеп кои ќе бидат учесници во оваа програма, ќе имаат можност веднаш да се приклучат на пазарот на трудот и да отворат свој профил на онлајн платформата која им овозможува да се престават директно пред бизнисите со своите вештини, знаења и кометенции каде директно ќе можат да ги понудат своите дигитални услуги.

Програмата е прилагодена комплетно за почетници и во нејзината подготовка учество земаа и лица со попреченост и е напишана и ќе се спроведува на начин на кој е комплетно разбирлив за нив, а користени се меѓународни модули и примери.

Времетраењето на обуката е 180 часа од кои 60 часа теорија и 120 часа практична работа и вежбање на реални проекти од компании, а учесникот ќе има предност при изборот за кандидати за работа при преставувањето на своето ЦВ и портфолио пред нив.

По завршувањето на програмата лицето се стекнува со сертификат, дигитален маркетер.

Ученикот/ученичката:

 

  • Стекнува основни знаења за традиционалниот маркетинг и дигиталниот маркетинг;
  • Распознава основни дигитални канали на продажба и принципи;
  • Користи социјални медиуми за бизнис намена
  • Идентификува видови и таргетира публика;
  • Креира маркетинг стратегија за производи и услуги;
  • Создава објави кои поттикнуваат побарувачка на пазарот;
  • Објаснува бенефити за производ или услуга;
  • Разликува платен од бесплатен маркетинг;
  • Покажува познавање на елементите на маркетинг миксот;
  • Користи методи на платен маркетинг
  • Прави анализа на конкуренцијата на пазарот;
  • Објаснува стрктура на трошоци од анализи од објави;
  • Соработува во група, да го согледа значењето на тимската работа за постигнување на успех во работењето.
  • Развива претприемнички вештини и способности;
  • Идентификува претприемнички карактеристики;
  • Поттикнува креативно размислување;
  • Развива позитивен однос кон системот работа од дома или онлајн;
  • Транспарентно ги претставува карактеристиките и бенефитите од тоа што го нуди;

Развива доживотно учење со цел за стручен развој и развој на работното  портфолио

Верификацијата истекува во август 3, 2025

РЕЗУЛТАТИ ОД ПРОГРАМА

КРИТЕРИУМИ ЗА ВЛЕЗ ВО ПРОГРАМАТА

Me arsim fillor minimal të kryer, të paktën 15 vjeç.

(programi është përshtatur për personat me aftësi të kufizuara, nënat beqare, rome dhe grupe të tjera të margjinalizuara – vulnerabël)

ВРЕМЕТРАЕЊЕ НА ПРОГРАМАТА

Времетраење на програма

Теорија

Вкупен број на часови

60

Пракса

180

Оценување

0

Вкупен број на часови

180

ЛОГИРАЈ СЕ

Skip to content