ДИГИТАЛЕН МАРКЕТЕР

Понудувачи на услуги

ОПИС НА ПРОГРАМА

– Програмата има за цел да овозможи на учесниците да се стекнат со знаеньа и вештини, односно компетенции од областа на дигиталниот маркетинг.

– Со реализирање на Програмата учесниците ке имаат компетенции да:

– подготвуваат околина за развиванье на маркетинг стратегија (собираат потребни материали и ресурси, отвораат сметки на различни платформи и

алатки).

-Предлог за изгледот на веб страната според последни трендови, со цел привлекуванье на потенцијални клиенти;

-Прибираат лидови или потенцијални потрошувачи преку различни маркетинг методи;

-Манипулираат со оптимизациата на веб страните (on site n off site) со цел да го подигнат ретингот на веб страните на пребарувачите како што се Google, Bing, Yahoo;

– Водат веб аналитика односно статистика на веб страна и прибираат резултати и извештаи од истата;

– Прибираат емаил адреси и креираат кампањи на платформите за овој тип на маркетинг, односно емаил маркетинг кампањи;

-Дефинираат начин за креирање и одржување на кампањи за рекламирање на социалните медиуми, како што се Facebook, Instagram, Twitter и LinkedIn;

– Креираат и поставуваат платени реклами на пребарувачите и социалните медиуми;

– Користат блог и блог постови со цел да се дојде до поголема маса на потенциални клиенти.

Програмата е наменета за развиванье на комплетна маркетинг стратегија за воденье на дигитален маркетинг, оптимизација на веб страни и маркетинг на социјалните мрежи. Креирање на маркетинг стратегија за воденье на дигитален маркетинг. Изучување на последните маркетинг трендови за креирање на веб страна. Креирање на предлог дизајн на веб страна според тие трендови. Креирање на маркетинг стратегија за привлекување на повеќе потенциіални потрошувачи. Користење на повеќе платформи за привлекување на повеќе потенцијални потрошувачи. Изучување на двата вида на оптимизација на веб страни. Едниот вид на оптимизациіа се креира преку кодот на веб страната (on site). Изучување на вториот вид на оптимизација (off site) односно креирање на платени кампаньи на пребарувачите како Google, Bing, Yahoo. Двата вида на оптимизација се користат за рангирање на веб страните помеѓу првите 5 на пребарувачите Google, Bing Yahoo.

Верификацијата истекува во мај 22, 2027

РЕЗУЛТАТИ ОД ПРОГРАМА

КРИТЕРИУМИ ЗА ВЛЕЗ ВО ПРОГРАМАТА

Да имаат завршено средно четиригодишно образование

ВРЕМЕТРАЕЊЕ НА ПРОГРАМАТА

Времетраење на програма

Теорија

Вкупен број на часови

60

Пракса

120

Оценување

0

Вкупен број на часови

180

Датум на верификација

22/05/2024

Струга

ЛОГИРАЈ СЕ

Skip to content