Articles
унет

Конференција „Како да се направи учењето видливо: Стратегии за имплементација на валидација на неформално и информално учење„

На конференцијата учествуваа повеќе од 200 еминентни претставници од различни институции и организации од Европа, вклучувајќи ги креаторите на политики, експерти кои работат на спроведување

ПРОЧИТАЈ ПОВЕЌЕ »
Articles
унет

Студиска посета во Бонн

Во ноември 2015 година Центарот за образование на возрасни започна со спроведување на Еразмус + проектот за развој на политиките за поддршка во образованието за

ПРОЧИТАЈ ПОВЕЌЕ »
Articles
унет

НИКОГАШ НЕ Е ДОЦНА: ВОЗРАСНИТЕ СО НОВИ МОЖНОСТИ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ

Скопје, 27 мај 2016: Претставниците на ресорните министерства, невладиниот сектор и академската јавност учествуваа на втората експертска средба за операционализација на Концепцијата за основно образование

ПРОЧИТАЈ ПОВЕЌЕ »
Артикли
унет

Студиска посета во Франција

Со иницијатави на Коалиција на младински организации СЕГА и во согласност со Национална Стратегија за Мади на Република македонија 2016-2025, преку проект „Програма за децентрализирана

ПРОЧИТАЈ ПОВЕЌЕ »
Articles
унет

Свеченото доделување на сертификатите на 1000 градежни работници за енергетска ефикасност

Во рамките на ЕУ-иницијативата BUILD UP Skills (http://www.buildupskills.eu), која има за цел подобрување на квалификациите и вештините на европските градежни работници за постигнување на зголемена енергетска

ПРОЧИТАЈ ПОВЕЌЕ »
Вести
унет

Доделување на дипломи за дооформување на средно стручно образование за возрасни во Општина Арачиново

Министерството за образование и наука во соработка со Центарот за образование на возрасните – Скопје, во мај 2010 година започна со реализација на Програмата за

ПРОЧИТАЈ ПОВЕЌЕ »
Вести
унет

Јавен оглас за избор на надворешен соработник за користење интелектуални услуги за програмата Туристички водич (2 извршители).

Врз основа на член 21-б став 4 од Законот за образование на возрасните („Службен весник на Република Македонија“ бр. 7/08, 17/11, 51/11, 74/12,41/14,144/14 и 146/15)

ПРОЧИТАЈ ПОВЕЌЕ »